fredag 13 november 2009

Jag kan ärligt inte...

... redovisa vad vi haft för oss idag. Allmänt förvirrad.

Min kära svärmor hämtade Love på dagis, och sedan åkte hon och köpte mat åt oss på McDonald's. Tyckte vi var värda det. Barnen dessutom mycket glada över Star Wars dubbel-laser-svärd i Happy Mealen. Nu är det lättare att ha ihjäl varandra, eller iallafall lättare att kunna peta mer effektivt om man säger så.

Imorgon kommer Mattias hem! Just nu sitter han i ett plan över sundet. Jag längtar ihjäl mig. Han skickade ett sms förut från flygplatsen och frågade om det var något jag ville ha.

Vill ha och vill ha. Tja... en ny parfym - välj själv, en lätt dagdoft skulle jag behöva-, en ny Dramatically Different från Clinique, nån engelsk chick-lit pocket, sprit - jag tror jag saknar en flaska Kahlua om vi ska dricka White Russian any time soon-, kanske någon god choklad i fin engelsk ask, men vänta är det Heathrow du flyger ifrån? Då vill jag gärna ha några roliga strumpor och nån fin väska från Accessorize också, några fina praliner från Harrod's, ett flott doftljus (eller två) från Jo Malone och jo! jag vill gärna ha ett Nars rogue från Taxfreen också...

... men jag nöjer mig även med det senaste numret av Hello! magazine. Och en slice morotskaka från Starbuck's.

Inga kommentarer: