torsdag 12 november 2009

Barnen lekte snälla...

... lekar idag. Molly underhåller Ludvig på ett stillsamt och skönt sätt, eftersom ingen är jättepigg. Bamse-spel är precis vad som orkas med.
Efter en överhängande risk att bli inlagd på psyket, vände jag mig istället till mitt rätta element. Leila och bakande är som balsam för själen.
Och gott blev det. Rågbullar och dinkelbröd.

Vem är det jag vabbar för egentligen? Allt flyter ihop. Jag tror att det är Ludvig som är sjukast just nu.

Men jag skrattar mycket gott åt den här reklamen med Judit och Judit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan vara hos barnen när du och Molly vaccineras.Hör av dig!
Hörde att små barn,Love,ska vaccineras. Kan jag vara till någon hjälp??
Vad baket såg ljuvligt frestande ut.
Kommer gärna på fika!!!

Kram Maggis