onsdag 4 november 2009

Dagens åkomma, del...

... 2: Loves feber är uppe i 39,4. Måste kolla upp varför i hela friden ungen aldrig blir frisk!

Samtal med Johanna.

Jag: Hur mycket kan man vabba för ett och samma barn egentligen?
Johanna: Ganska mycket tror jag.
Jag: De måste hata mig på jobbet. Tur att det inte kostar dem något när jag är hemma iallafall.
Johanna: Nä, precis.
Jag: Jag kräks på den här skiten. Ja, jag tror jag skiter i det här nu!
Johanna: Vi skiter i att åka på föräldramöte ikväll tycker jag. Ta med passet.
Jag: Okej, fuck it. Vad ska vi göra?
Johanna: Herregud, vi är halvvägs till Australien innan de märker att vi är borta.
Jag: Ja, vi gör det. Jag menar allvar.
Johanna: Ja, jag med. Så kan vi kommunicera med barnen via facebook. Det löser sig det här ska du se.

Inga kommentarer: