tisdag 24 november 2009

Jag funderar seriöst på...

... att köpa mig en Louis Vuitton i present. En klassisk variant som bara blir finare med åren. Och inte bara en fantstisk 30-års pressie, utan också en fin gåva att ge vidare till Molly när det blir dags.
Jag har lite pengar över från New York-resan så jag finurlar på om jag kanske ska unna mig en när jag åker till London. Växelkursen är ganska behaglig just nu så det blir inte fasansfullt dyrt.

Jag funderar på en sån här...
... eller en sån här...

... eller kanske den här.

Hjälp mig! Vilken är finast?

5 kommentarer:

lillaj sa...

Jag tycker de två nedersta är finast, men den övre är också väldans fin. Svårt, du får prova och se vilken som klär dig bäst.
Tack för alvedonen igår förresten, you saved my night.

Malin Hellgren sa...

Den första :)

Catti sa...

En kompis har väskan i mitten, men med korta handtag. Riktig vintage med mjuka slitna handtag. Helt underbar!

Anonym sa...

Väska nummer 2 /Mia

camilla sa...

jag gillar en variant som inte är med som alternativ men väl värd att kika på. Den är som en påse, har en dragsko som knyter ihop väskan på mitten nästan som en gympapåse har även axelremmar. den tycker jag!

Camilla