onsdag 11 november 2009

Mitt i all bedrövelse...

... får man glädjas över det lilla.

Till exempel var jag på Wallinders idag för att handla lite. När jag betalade tyckte jag att det lät väldigt billigt. Då visade det sig att kassörskan glömt att blippa en tidning jag hade köpt. Vips så hade jag sparat 55.

Jag längtar väldigt mycket efter vår blixtvisit vi ska göra till London i december. Det är bara 23 dagar kvar. Molly har bestämt att vi ska gå på Madame Tussauds. Där har jag inte varit sedan jag själv var 9-10 år så det ska bli jättekul.

Drömmer mig även lite längre bort och browsar igenom Vings och Frititidsresors hemsidor, för det är väl ungefär så långt som vi kommer. Två veckor i Thailand på fyrstjärningt hotell kostar runt 55.000 för mig, Mattias och tre barn. Här blir man genast straffad för att man gillar att ligga!

Inga kommentarer: