fredag 3 december 2010

Vaknade i morse, tyst...

... och tomt. Mattias åkte hemifrån vid femtiden för att åka på jobbresa till Milano.

Drog Ludvig och Love på snowracern till dagis i morse. Tänkte passa på nu när det är så himla varmt. Bara åtta minus idag - och det kändes riktigt behagligt mot ansiktet. Tyvärr hade de sandat ganska rikligt med grus hela raksträckan utanför dagis, så jag var helt andfådd när jag kom fram. Plus att Love hade ett egentillverkat pärlhalsband i handen som han tappade typ tio gånger på vägen så jag fick springa tillbaka och hämta.

Sedan gick jag och matade den dära katten som jag officiellt passar sedan igår kväll. Helt ofrivilligt, vill jag tillägga. (Hör ni det, där nere i Budapest?!!?!) Jag tokgillar katten men tokOgillar att ha det hängande över mig när jag är ensam hemma med kidsen och en hägrande tenta på måndag. Men jag ler, jag. Jag ler och gillar läget för jag är vansinnigt förtjust i ägaren - för han gör så stor skillnad i livet. ♥

Nu: Plugg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar sista raden här.Kärlek det.
kram Theres