lördag 18 december 2010

(FYI, föklädet kommer...

... från Nytta Design och finns att köpa här!) Och nu får jag ser vad det kostade så inser jag att jag måste ha varit väldigt snäll i år. Trots att jag å Helen inte ens träffats i år!

Helen är min stora internetkärlek. Vi lärde känna varann när kidsen var bebbar och vi båda hängde på Familjeliv och hade ett brinnande intresse för danska barnkläder. Och vi är verkligen som two peas in a pod. Hon är en fantastiskt fin människa - som jag då! - och jag saknar henne jämt. Jämt, på riktigt!

Nu har hon tre barn under fem år och en karl som jobbar jämt... och jag har mina tre och mycket i skolan och ja... vi ses inte tillräckligt ofta helt enkelt. Men Helen är skön och inte en sån man behöver träffa varje vecka för att bekräfta vår vänskap. Jag vet var jag har henne ändå. ♥
Helen och Maria anno 2007

1 kommentar:

Giulia Ray sa...

Kul att du gillade förklädet! Och tack för att du länkade till braatthasaker!