torsdag 16 december 2010

Efter praktiken styrde jag upp...

... lite hemma och åkte sedan iväg till Make Me Up och cashade in ännu en trettioårspresent: ansiktsbehandling. Den snälla hudterapeuten lade ansiktsmasker och klämde pormaskar så jag är helt öm på hela näsan. Sedan ville hon göra en diamantslipning i ansiktet också. Okej, sade jag, för det lät så himla flott. Vad gör man det här för?, frågade jag. "Det här är något vi rekommenderar för åldrande hud."

Jag upprepar: ÅLDRANDE HUD!!!

Så nu sitter jag här med mitt rödflammiga, åldrande ansikte och försöker tänka snälla tankar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kostade diamantslipningen?
Det vore något för mig! Mattias tycker jag har blivit så rynkig,och det håller jag med om! kram Maggis

Monkan sa...

oj oj oj, vad skulle hon då säga om mig som är 10 år äldre ? Tyvärr finns inget att göra..haha
ha en underbar födelsedag
kram monika

Anonym sa...

Jajjamän!

Åldrande hud, hur skall detta sluta i Thailand? Du kanske t.o.m får lika många pann-rynkor som din syster! Gud förbjude!