söndag 26 december 2010

Dagens absoluta höjdpunkt...


... var besöket av mina fantastiskt fina vänner Fredrik och Sebastian. Nu även i sällskap av en liten taxliknande sak som heter Diesel. Diesel är deras bebis, typ. Han är hämtad från ett djurhem där det bara bor Stackars Katter och Hundar. Diesel gillar mig. Ännu mer gillar han min klubba tror jag.

Som de perfekta vänner de är, fick alla presenter. Molly fick ett exklusivt kit från Select Collection.

Ludvig och Love fick både lego och någon bana där bönor kunde tävla mot varandra (!?!) och en koryggsäck full med klubbor.

Och jag fick ett doftljus från Select Collection. Inte ett Ikea-ljus alltså, utan ett ljus som luktar på riktigt! Inget kemikalieljus. Bara ljuvlig rosdoft!

Tack för sådana fina vänner. They are the real thing.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ok,vem är hans kille? Jag känner igen han från någonstans? Var? puss Terre