onsdag 1 december 2010

Jag är plågad. Jag måste...

... plugga. Men det så lustigt hur det är alltså. Så fort man är hemma och måstemåstemåste pränta in en sjuk mängd fakta på väldigt kort tid, så har man helt plötsligt så otroligt mycket att göra! Jag har tenta på måndag och har ändå hunnit tvätta fyra maskiner tvätt, hämtat lunch på stan, hämtat pass, växlat lite pengar till Thailand, varit på Bergvik och handlat julklappar, handlat julklappar på nätet, köpt luciakläder, slagit in julklappar hemma, skrivit julkort, varit på sopstationen, packat och postat några traderaauktioner, hämtat svärfar och skjutsat honom till affären. Phew. Typ allt det dära och minimalt med plugg.

Vad tänker jag med? Imorgon måste jag få tummen ur på riktigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då ska du veta hur vi utan barn har det! Vi har ju så dåligt med ursäkter...finns inte en dokumentär jag inte sett under min studietid :)

Anonym sa...

Som lite lök på laxen är svärmor drabbad av influensa light,med värk ialla leder,trött! Dessutom besviken på att jag missat 2 dagars filminspelning ,plus allt annat "jävligt"! Kram