torsdag 9 december 2010

Jag är inte speciellt...

... trött, men jag ska faktiskt gå och lägga mig nu. Igår kväll och imorse var jag så in i bomben smärtsamt vråltrött att jag lovade mig själv att inte hitta på en massa kvällsaktiviteter utan passa på att sova.

Och nu sitter jag här. Jag var och storhandlade förut och kom hem med 1633 kronors mat plus en hushållsassistent. Ingen liten underbetald hjälpreda från Östeuropa, utan en maskin. Jag är alldeles fantastiskt glad! Men den var så vulgärt stor att jag var tvungen att rensa och omorganisera samtliga köksskåp för att få plats. Jag undrar om jag kanske har någon störning.

 
Jag har spontanshoppat en Odd Molly-tunika också. Modellen är döfin, tyget är sådär - men jag kommer gilla den mycket såklart! Ett riktigt, riktigt fynd också - då blir den genast ännu mer likeable. :)

Inga kommentarer: