torsdag 16 december 2010

Men det var väldigt vad...

... tiden går fort. Ett tu tre och hipp hipp hurra, för imorgon fyller jag år. Trettioett år och en födelsedag jag inte alls är så sugen på. Inte för att jag inte gillar att fylla år, utan mest för att livet är stressstressstress just nu.

Imorgon ska vi fira mig på ett minivis, sedan har Ludvig kalas för sina kompisar på Nöjesfabriken på lördag. Mån-tis-ons har jag forsatt VFU, sedan är det uppesittarkväll och julafton och i mellandagarna har jag en megaforskningsuppgift att göra. Sen åker vi den 30:e.

Den största stressen kan bestå av att försöka hitta en väderleksrapport för Phuket som ser ut på ett annat sätt än det här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattiskramizar på din födelsedag! Ja tiden den går fort,och om några dagar är det min tur, och då blir man 32.....32 år och jisses vad gammal man helt plötsligt känner sig! Men det sägs ju att man bara blir yngre och yngre med åren...men vet inte riktigt om jag kan hålla med om det!! ;)
Men jag önskar dig en toppen dag min vän för det är du värd!!!!
Kramizar Jennie E (Kling)