onsdag 15 december 2010

Jag är Helt.

Jävla. Slut. Ja, jag är faktiskt det efter en heldag på X-skolan där jag gör min praktik från och med idag. Min handledare är sjuk och ingen vikarie finns. Utom jag då. Hej och välkommen och kan  du vara snäll och hoppa direkt in i lejonburen?

Barnen är hos mormor och bakar julgodis och minisarna ska sova över. Jag är alldeles vansinnig tacksam över en lugn kväll. Jag ska snart byta om till pyjamas och gosa i soffan med min nya fina stickade Lexington-kudde och kolla på säsong åtta av Hells Kitchen. Same same som alla tidigare säsonger, men det är ett tidsfördriv i liggläge.

1 kommentar:

Johanna sa...

Var supernoga med att skriva upp på timlönslapp de dagar du jobbar istället för att ha VFU, för du har rätt till att ha handledd VFU utöver de dagarna sen har jag bestämt för mig. En klasskompis jobbade sig alltid igenom sina VFU-perioder för att de alltid var kort om folk, och det är ju faktiskt inte därför man är där...