fredag 17 december 2010

Åh, en sådan härlig...

... födelsedag! Och facebook är fantastiskt alltså. Där har det trillat in nästan tvåhundra grattishälsningar idag :) Även om hälften inte bryr sig dömycket så är det ändå trevligt att se att så många ens orkar skriva.

Dagen började med ja må hon leva och varma morgonkramar från de tre små. Ännu varmare kramar fick jag när jag kom hem, i synnerhet från Love som hade hög feber.

Firade med lite släktfika på kvällen. Och som vanligt håvade jag in presenter. Pengar (till lyxväskeköpet i påsk) och presentkort (till Odd Molly och underkläder) och böcker (att läsa under semestern).

Och så fick jag vansinnigt fina blommor! Tack Johanna, Mamma, Martin och Jan - och Margaretes blomma som också är inpetad här i!♥

Sen fick jag väldigt fina presenter av andra fina flickor! Av Helen fick jag ett tvättäkta Leila Lindholm-partyförkläde, Molly kom hem med lyxpraliner och kärleksbrev och av Pernilla fick jag två böcker - som jag dock hade beställt själv :)

Från USA och Sandee fick jag en fin kartong med badbomber i form av bakverk!


Ja, tänk vad bra man har det. Tack snälla fina ni. ♥

1 kommentar:

Anna sa...

Hej! VAR finns dom förklädena att köpa? Om du nu vet det? ;-) Har varit på jakt efter ett sånt... Tack för en BRA & UNDERHÅLLANDE blogg.. :-)