måndag 2 augusti 2010

Söndag igår, och en...

... lite lätt avslagen sådan då det var Mattias sista dag på semestern. Vi ägnade oss inte åt mycket annat än planering, det blir en hektisk höst! Jag ska börja plugga, Molly ska byta skola och börja mellanstadiet och Mattias har fullt upp på jobbet. Jag ska vara kattvakt, jag och Molly ska på semester nu snart, Mattias ska till London i september och vi ska på bröllop - och lite andra tillhörande aktiviteter.

Och Molly ska till tandläkaren och dra ut en tand så att nya får plats, det är dags att anmäla barnen till höstaktiviteter, jag måste inhandla nya gummistövlar och regnställ till småpojkarna, och skriva dagisschema och anmäla mig till delkurser och typ en miljard grejer till.

Lagom till att vardagen kommer ikapp har dessutom Love börjat vandra omkring på kvällarna/nätterna, och han är klarvaken och vill komma upp men när han inte får så ligger han enbart kvar i sängen om någon (jag) ligger bredvid och snosar. Jättekul och hejdå egentid.

Inga kommentarer: