onsdag 4 augusti 2010

Jaaao, det blev en finfin...

... dag det hära. En liten cykeltur och sedan hem till Den Bajsande Katten som jag tar hand om i en vecka åt mammas manliga vän (obs! bara vän! jääääh right) Martin. Fin goskatt som inte bajsat på golvet idag. Det skötte Love istället! Lösbajs på hela vardagsrumsgolvet och på några leksaksbilar och annat jox som låg utspritt. Fuck fuck fuck! Är det inte det ena så är det det goddamn andra.

Hemma hos Martin hängde vi lite med katten i trädgården, och så tänkte vi smaka lite vinbär, men det gick naturligtvis inte utan att jag och Molly förvandlade oss till polska bärplockare och det slutade med att jag kom hem med en kasse på tre kilo.

Å sen blev det ett jätteprojekt när jag kom hem, för jag hade inte mammas saftmaja hemma så jag fick åka till Ica Maxi istället för att laga mat, för helt plötsligt behövde jag en silställning och silduk och natrium...någonting och hem och kokade och slafsade men ett tu tre var det klart. Och supergott blev det såklart.

Inga kommentarer: