tisdag 17 augusti 2010

Tisdag morgon nu...

... och jag har inte kunnat tänka på annat än den där dumma hästen. Och hur det bubblade av gräsgrönt spott i munnen på den, så det droppade på hela vägen där vi gick. Burr. Skitäckligt.

Sol idag och Molly har mycket svårt att masa sig ur sängen vilket stressar mig lite. Vi ligger och kollar på film på kvällarna och äter nutella direkt ur burken - en företeelse som påminner mig om min barndoms bilsemestrar genom Europa. Då och enbart då fick man äta nutella, all annan konsumtions ansågs onödig och over the top.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kramar och ha det skönt! Ni saknas!
Margarete

Tina sa...

Hej!

Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.

Använd länken nedan för att delta!
http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9


Tusen tack på förhand!