måndag 16 augusti 2010

Grått, grått väder...

... och blåsigt. Rätt skönt att få vila den rödsvedda kroppen som skaver mot lakanen. Så jag och Molly gick upp och åt frukost och gick sedan tillbaka till rummet och kollade färdigt på nån chickflick vi började se på igår kväll.

När städerskan kom gick vi ut på promenad, en lång sådan, och jaa... vi hamnade ute på landet och Molly var rädd och vi såg ett trasigt skepp som låg slängd i en trädgård och det var en massa lortiga hästar och skräpiga diken och halvbyggda hus och vi kände inte igen oss någonstans, och mmm... jaaaa... vi gick vilse. Jag har ju noll lokalsinne. En gång för inte så länge sedan körde jag vilse när jag skulle köra hem från Örsholmen, sån är jag. Men tillslut så började vi känna havsbris igen och ett tu tre så var vi hemma i Sunwings trygga förvar.

Inga kommentarer: