lördag 31 juli 2010

Kvällen har gått i ett...

... och jag är himla ledsen att jag glömde ta fram kameran, för vi har haft mycket trevligt med många finisar på besök.

Först åt vi middag ihop med mamma och Martin, och Pernilla & co - sammanlagt var vi elva personer. Många gamla historier och händelser som skulle dammas av och upp på nytt i rampljuset, ja jesus vad vi skrattade! Stackars Simon var knäpptyst hela kvällen. Någonting säger mig att det kommer dröja innan vi får se hans ansikte igen.

Efter maten kom Johanna, Anna och Maria och drack vin och spelade Pictionary. Mitt roligaste spel ever! Barnen åt godis och kollade på tv. Love däckade i Mattias knä vid halv elva, trots oväsendet från vårt spelande.

Och jag avslutar kvällen med att vika tre maskiner tvätt. Gött!

Inga kommentarer: