fredag 20 augusti 2010

Uppe med tuppen...

... idag med endast några futtiga timmars sömn i kroppen. De har nämligen kommit på den briljanta idén att man kan checka in redan på hotellet för det är så ont om tid på flygplatsen. Okej. Tanken är bra, MEN: Incheckningen är öppen mellan 05.30-06.30. Bussen kommer 8.55. Vem i helvete vill gå upp så tidigt i onödan? Varför kan inte bussjäveln gå en halvtimme tidigare istället så att man faktiskt hinner checka in på flygplatsen? Fattar nada. Är mest surtrött. Burr.

Kunde såklart inte sova igår heller. Myror i kroppen på grund av inre stress av tanken på att jag kanske inte vaknar när väckarklockan ringer. Den kanske går sönder under natten. Vid tvåtiden, när jag precis höll på att slockna, ankom partybussen från Magalluf till hotellet bredvid och så drog hejbaberibat igång igen.

Men nu räknar jag ner timmarna tills jag får se mina killar igen.

Inga kommentarer: