måndag 1 juni 2009

Det verkar som om...

... New York-resan kanske måste bli inställd. Helt oväntat står vi utan boende! Har alltid kunnat bo hos min kompis Sandee, men nu visar det sig att hela lägenheten är en förvaringsdepå och det finns helt enkelt inte plats för oss. Så snopet! Hade räknat iskallt med att kunna sova där när jag bokade biljetterna, så jag frågade inte ens innan... där ser man hur det kan gå.

Kollar runt lite på hotell. Finns ju våningssäng i sovsal för 150 spänn natten, men jag tror inte att det funkar. Huvudanledningen är väl egentligen min bajsfobi, men det är en helt annan historia.

Lite sämre mellanklasshotell finns för ungefär 7000 kronor på specialerbjudanden. Billigt, men det är fortfarande 7000 som jag inte har. Inte budgeterat för iallafall. Så nu vet jag inte hur vi ska lösa det här.

Finns det ingen som kan starta en insamling? Betänk nu att jag är en ständigt trött småbarnsmamma med instabilt psyke. Jag behöver den här resan. Tack så mkt på förhand dårå.

Inga kommentarer: