onsdag 3 juni 2009

Sitter å kollar hotell...

... i New York för glatta livet. Hoppas på att hitta något bra nånstans i Midtown till ett överkomligt pris. Ja jesus, det finns en del att välja på. Och jag har lite svårt att koncentrera mig, för jag har börjat kolla lite på Tiffany's hemsida för att se om Mattias kan få köpa en 30-årspresent till mig därifrån.

Kanske ska jag önska mig de här vulgära örhängena? Kostar bara 656 000:-.

Eller den här fantastiska bläckfiskbroschen? Prislappen ligger på 920 000:-.


Säga vad man vill om amerikaner, kitsch och/eller dålig smak är ett ledord för många kvinnor.
Fast den här ringen är fin. Och hostar du upp 14,6 miljoner kronor så är 14-karataren din.Men jag vill nog ha något sånt här. Fint och vansinnigt mycket billigare. Fast jag kan inte bestämma mig för om det är lite trist eller klassiskt?




Egentligen vill jag helst bara ha en anledning att gå in, och få en liten turkos påse med ett vackert inslaget paket i. Kanske ska jag köpa det billigaste som finns. En kulspetspenna för 520 kronor.



Inga kommentarer: