söndag 28 juni 2009

Ja då kommer lite...

... bilder från Gävle dårå.

När jag skulle göra frukost till barnen på morgonen, kom det en sådan här megaspindel och kröp i diskhon. Kroppen var lika stor som en sockerbit och jag blev hysterisk! Brukar inte vara speciellt rädd för småkryp, men denna tog priset!

Bakluckefika.

Kul med en kommun som inte ens kan stava till sin egen hemsida.


Framme i Gävle hittade jag Pernillas "mina kompisar"bok. Här är mina svar från i julas! :)




Poolpartyt.


Molly badar ihop med Oliver och Elliots andra tjejkusin Amanda.


2 x Huttrande bengetter


Pernilla, mamma å jag.


Barnen: tacokväll


Vi mogna: Favoriten i repris. Macka med aioli, lufttorkad skinka, bladspenat och pesto. Serveras med halloumi och inlagda kronärtskockor.


Tobias steker halloumiost.


Amanda och Molly fingervirkar. Såna småkärringar va!
Jaha och nu är klockan 22 och Love har snurrat i ungefär en timme. Så nu sitter han här i mitt knä och är klarvaken. Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Inga kommentarer: