torsdag 25 juni 2009

Klockan är kvart...

... över elva och jag har precis packat färdigt. Lyckades övertala Ludvig att han inte alls behövde ta med hörselskydden heller.

Höll på att glömma det viktigaste av allt, och hela resans mening: att fira Mollys kusin Oliver som fyller nio i dagarna. Precis när jag dragit igen dragkedjan på väskan insåg jag att jag hade glömt presenterna! Men nu ligger de tryggt inbäddade mellan trosor, tandborstar och ballerinaskor.

Och dessa presenter. Vilket jävla aber! Antar att jag måste inskolas i denna pojkvärld så småningon, men det är inget halleluja moment precis. Han önskade sig något med Ben 10. (Vem fan är det? tänkte jag allra först). Och det skulle vara någon gubbe, allra helst Stinkfly, och så skulle den gå att ta isär så man kunde byta med andra kroppar och skapa nya gubbar i Creation Chambern. Och det måste vara Alien Force också.

Ja, jesus vad man har framför sig.

Inga kommentarer: