onsdag 10 juni 2009

Nu har jag plötsligt...

... jobbat sista dagen inför sommaren. Har ju knappt varit där alls. Men nu ska jag alltså vara mammaledig fram tills i slutet av augusti, då jag förhoppningsvis ska börja plugga. Eller så får jag briljera med ett nytt högskoleprov i september och börja läsa igen i januari om jag inte kommer in nu. Tur att man har lite brains kvar iallafall.


På fredag är det skolavslutning i domkyrkan. Vi får se om pappan behagar dyka upp. Sen ska vi hem och äta våfflor och färska jordgubbar till lunch. Sen har vi sommarfirande i tio veckor, innan Allvaret börjar igen.

Till hösten är det dags för Mollys sista lågstadieår. Och Ludvig ska gå på storavdelningen Lyan på dagis. Och Love ska vara kvar hos de älskade fröknarna på Stacken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

....och vi har slutt idag!

Fröken Källgren sa...

Kanske ni vill ha ett litet firarbesök på fredag...