fredag 26 juni 2009

Ja då var man...

... i Gävle då! Bilresan gick över förväntan, trots att jag körde fel och att jag var tvungen att stanna för att sortera CD-skivor som mamma tydligen inte klarade av själv, och att Molly och Ludvig blev osams i baksätet om vilken DVD de skulle titta på.

Resan innehöll även en bensintankningsincident där jag inte ens kunde öppna tanklocket själv. Och mamma som började tjata om att hon var kissnödig när vi bara kört i en dryg timme - medan de riktiga barnen satt som två små ljus i baksätet.

Kvällens aktivitet blir inte pokerspelande som brukar vara standard här på Bidevindsgatan. Istället ska jag tydligen få lära mig att virka små figurer? Ja, jag fyller ju faktiskt 30 i år. Detta ska bli spännande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er alla godingar!!
Love och jag hade det bra igår,badade i pool hos Folke mm.
Jag längtar efter er och ber om stor kram och GRATTIS till födelsedagsbarner i Gävle!!!!!!
Margarete