lördag 21 februari 2009

Vaknade med en härlig...

... känsla i kroppen i morse (och NEJ jag hade inte drömt en sexdröm) och kände att... fan vad jag älskar livet. Mattias gick upp med Love när han vaknade vid sju och själv låg jag kvar och snosade en stund på Ludvig innan även han sprang iväg.

Vid halv tio ropade jag in Molly på lite morgongos, och sedan har jag vikt tvätt och tvättat mer, förberett lite mat tills ikväll, plockat med lite disk från igår ätit ett gott bröd till frukost som jag bakade igår - helt ifred med två morgontidningar som enda sällskap. Samtidigt som det var tyst i hela lägenheten fast hela familjen är hemma, det har nog aldrig hänt förr.

Och nu ska jag spela lite RobotBuzz med barnen innan vi ska ta en promenad till affären i snöyran. Härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

KÄRA MARIA DET VAR UNDERBART ATT LÄSA!!!!! svärmor