måndag 9 februari 2009

Idag släpptes ju Madonnabiljetterna...


... och trots att jag å 3 x konsertsällskap var ihärdigt klistrade vid datorer och telefoner kl 09.00 på spridda platser i Sverige imorse var golden circle-biljetterna slut när vi äntligen kom fram efter en timme.

Eller ja, Helen som bor in the middle of fucking nowhere utanför Alingsås och med världens segaste modem, hon kom minsann fram tillslut. Själv står jag fortfarande i kö nu klockan halv nio på kvällen å biljetterna är slut för länge sen. Ticnet måste ha kukat ur totalt.

Vi fick iallafall tag på vanliga ståplatsbiljetter. Men jag å Johanna lekte att vi var rika knösar å köpte toppklass-biljetter mitt framför scenen på en sajt som seriöst säljer biljetter i andra hand.

Biljetterna kostade 2500 kronor. Styck.

Men det blir skitbra. Å nu har jag sålt fyra ståplatsbiljetter till en kvinna i Sthlm som har mailadress namn.efternamn@liberal.se. Liberaaaaal? Drogliberal eller vad? Kan inte tänka mig att jag å liberalen är lika på något annat sätt. Hon är en överklasstant med österlen-dialekt. Jag gillar inte det här. Vill bara ha liberalens pengar. Å därför känns det extra bra att hon betalade fyrahundra mer/biljett mer än vad de kostade mig.

1 kommentar:

C.Nilsson sa...

Jag tycker i n t e om dig just nu. Hade planerat invänta det magiska klockslaget och göra ett försök, men eftersom jag har ett JOBB så GLÖMDE jag. Jag är så aaaarg och har inte råd att pynta 2500 pix. =(