torsdag 26 februari 2009

Borde ha blivit en pissig...

... dag idag, med tanke på nattens omständigheter.

Först fick jag åka och hämta en stortjutande Ludvig hos svärmor vid midnatt, då han kissat ner sig och vaknat helt otröstlig.

Och sen gav jag Love mat vid 04 och han somnade om på en gång... trodde jag. Fem minuter senare hade han fått tag i en prasslig leksak som han låg och sa ba ba ga ma till. Å då var han vaken till sex, innan han somnade om på min arm. Å jag var skittrött på besvärliga barn.

Men! Så blev jag väckt klockan åtta igen. Då kom Molly och Ludvig in med en frukostbricka till mig med te och rostade mackor.

Och när jag kom ner hade Mattias skrivit en gullig lapp till mig innan han gick till jobbet.

Åsså var allt frid och fröjd igen!


Bästa Mattias!

Åsså skulle jag försöka ta kort på barnen... men Love vill minsann bara hasa iväg nuförtiden!

Inga kommentarer: