fredag 27 februari 2009

När jag var hemma hos...

... Johanna igår, så hittade jag något riktigt roligt som jag glömde skriva om. Var alldeles för upptagen med att skriva en kontaktannons åt henne.

Iallafall så satt det uppe en A4-sida på ett av köksskåpen, där Johanna skrivit ner viktiga punkter om bebi F till sin mamma som passat honom medan Johanna var i Norge med skolan. Och det stod
  • Smörj in med kortison morgon och kväll
  • Ta med extravantar till dagis
  • Han vill ha gröt till frukost

och andra viktiga grejer, och sen stod det med STORA bokstäver och understruket att hon måste

KLÄ PÅ F MATCHANDE KLÄDER VARJE DAG

Det var det viktigaste av allt, fuck tandborstning och nattningsrutiner! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, du hade skrivit detsamma!

Anonym sa...

Jag visste på en gång när jag träffade J att hon va en tjej med koll på prioriteringar =)
Grattis på namnsdan förresten.
Puss