måndag 16 februari 2009

Fan, det är dyrt det här...

... med magsjuka. Man skulle kunna tro att det är en ekonomisk vinst eftersom man knappt äter nåt, men icke.

Man måste köpa det man klarar av att äta, just nu.

Och jag ber Mattias att åka till affären och köpa äppeljuice för det är jag sugen på, och köp med vindruvor också, gröna kärnfria vill jag ha och bananer kan vi trycka i Love och saft får han dricka nu och jättemycket cocacola för det dricker Ludvig så glatt och han behöver få i sig mer vätska och vi har helt slut på tvättmedel och sköljmedel så jag har tillåmed fått sno lite från grannen så det behöver vi och Mattias vill ha piggelin och Molly vill också ha isglass men inte piggelin så köp med någon mer sort och så kanske vi borde äta nåt också hmm... jo! soppa är snällt mot magen, köp den där färdigsoppan, den dyra i frysdisken med riktigt krispiga grönsaker, köp några olika men inte den med skaldjur och så skulle jag vilja ha ett riktigt glossy magasin också nu när jag är sjuk och köp med ägg så jag kan steka pannkakor till barnen eller klarar jag verkligen av stekoset med mitt illamående, vi kanske borde köpa färdigstekta?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gott det låter säkert nyttigt och dyrt?
Jag hoppas ni är på bättringsvägen nu.Kram från Maggis