lördag 14 februari 2009

Idag har jag förvandlats...

... till en stalker. Halva kvällen har jag stått bakom gardinen och smygtittat över till den dära 25-års festen hos grannen som jag var bjuden på.

Jag tänker att de säkert sjunger schlagerlåtar och har skitkul. Men sen kommer jag på att de såklart inte har eftersom jag inte är där.

Nej, så är det givetvis.
För det första jobbar många av festdeltagarna på BK.
Och så har de har svintråkigt och dricker ljummen öl trots att det är mitt i februari och inte midsommar.
Och någon i köket snackar skit om en av de andra tjejerna i vardagsrummet, och då måste två av tjejerna som råkade höra det gå på toa ihop och viska, å en av dem skvallrar åsså är hela cirkusen igång.

Tjejfester anno 2009 är precis lika som de år 2004.

1 kommentar:

Anonym sa...

tyckte väl att jag såg dig bakom gardinerna både en och tre gånger ;)
inget skitsnack dock och ingen schlagersång.
puss