lördag 14 februari 2009

Sjukdomen härjar vidare...


... i La Familia, och magsjuka har ju verkligen dominoeffekt! Igår morse var jag övertygad om att jag var så trött... så jag mådde illa. Ingen magsjuka här inte! Men efter en halvtimmes vila fick jag kapitulera till toaletten. Mer pikanta detaljer än så tänker jag inte dela med mig av.

Strax efter att jag insjuknat, var det Loves tur. Och Molly kom hem från bowlingen med pappan igår vid 21, alldeles nykräkt och sliten. Och Ludvig som inte spytt på över ett dygn, satte givetvis igång igen lagom till läggdags.

Hur konstigt det än låter så är det faktiskt bara Mattias som klarat sig hittills! Å han sköter markservicen alldeles galant, mitt hjärta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Maria jag älskar dina bloggtexter!
Svärmor
Jag förstår inte hur du får till det så braaaa.