måndag 23 februari 2009

Dagen har varit hyfsat intensiv...

... med tanke på att de två små djävulspojkarna vaknade kvart över fucking fem och sedan hållt igång heeeeeela dagen.

Fick lite barnpassning av svärmor på eftermiddagen så jag hann uträtta lite ärenden. Här blir det fan inget gjort när barnen - eller ja, Love då - är vakna.

Alltså jag skojar inte när jag säger att han aldrig är glad just nu. Det tär fruktansvärt mycket på mig. Och jag och Mattias bara tjafsar. Och jag är så jävla stressad över att det är skollov och jag borde aktivera barnen, men att jag inte kan göra annat än att bära på den här jävla grinbebisen.

MEN efter att han somnat, måste det hända grejer så jag kan stilla mitt dåliga mammasamvete gentemot framförallt Molly. Så nu har vi bakat bröd och sytt en finfin väska ihop. Imorrn... äre en ny dag.

Inga kommentarer: