lördag 31 januari 2009

Idag blev det klart...


... att Madonna kommer till Gbg i sommar å spelar på Ullevi. Det blir att ligga i ordentligt när biljetterna släpps, för jag SKA dit. Minns mitt inlägg om kärleken till Madonna här!

Känner mig lite ledsen över att min eviga vapendragare i Madonna-sammanhang, Fredrik, är i Thailand då och provligger sängar på olika lyxhotell - ja, det är faktiskt en del av hans jobb! - men har lurat med mig tre trevliga tjejer istället.

Detta kommer bli så stort! Grinar nästan bara jag tänker på det! Mattias frågade lite försiktigt om det inte fanns risk för att jag blir beviken om konserten suger, men det skiter jag nog faktiskt fullständigt i. Kärleken till Maddy är ändå total.

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas verkligen att jag är en del av de tre flickorna som ska med. puss