torsdag 1 januari 2009

Dagens...

outfit:

Postis Per-pyjamas, julklapp köpt i England


Polarn o pyret-pyjamas, arvegods från Ludvig



Hello Kitty-pyjamas å trendig accessoar på höften



Adidas sportbyxor å Arsenal t-shirt


Idag har jag faktiskt sovit nästan hela dagen. Känns faktiskt så! Man kan vara mkt trött på nyårsafton fast man inte drack en droppe kvällen innan, det är jag ett levande bevis på.

Love vaknade strax innan sju, men jollrade glatt i sängen fram till halv åtta. Då väckte jag Mattias, lämnade över bebis och gick och lade mig igen. Till kvart över tio! När Love sedan skulle sova middag klockan två, gick jag och lade mig igen jag också. Och sov till fyra.

Sedan åkte vi till svärmor och åt middag och fick med oss svenska kräftor och nybakt bröd hem.

Å nu sover pojkarna.
Å jag har köpt en OM-tunika på eBay till ett riktigt vrakpris.
Å nu ska jag dricka te.
Så god kväll dårå!

Inga kommentarer: