onsdag 7 januari 2009

De senaste dagarnas...

... händelser:
  • Jag har varit arg på Mattias.
  • Jag har varit arg på Molly.
  • Jag har varit arg på Ludvig.
  • Jag har varit arg på Love.
  • Jag har varit arg på Molly och Ludvig samtidigt.

Också har jag:

  • Storhandlat.
  • Köpt Rorri racerbil-pyjamas till Ludvig och High School Musical-pyjamas till Molly på ebay. Fem pund styck!
  • Besökt Paviljongen utan att köpa något. Skitrea.
  • Shoppat lite till småbrollorna på POP-rean.
  • Köpt konståkningsskridskor till Molly.
  • Köpt skidbyxor till Molly från Peak Performance till superpris!

Och varit hemma hos:

  • Mamma och hjälpt henne lite med datorn.
  • Johanna och spytt ur mig lite galla.

Plus att jag:

  • Håller på att måla en tavla i födelsedagspresent till en liten älva.
  • Har påbörjat min tandblekningskur, dock utan resultat än så länge.

Men nu är jag fasligt trött faktiskt. Ska lägga mig och snosa i Loves tjocka kalufs litegranna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade svärdotter kan LUDVIG komma till mig?Dels längtar jag ju efter barnbarnen och dels kan jag avlasta dig.Jag kan vara hos er om du behöver göra något eller längtar efter en paus.Hör av dig!!!!
Kram Margarete

Anonym sa...

Å imorrn vankas det partaj...denna gång utan frisörer, mäklare å annat löst folk. Intresserad ?
Ser ju ovan att du har en ljuvlig svärmor som bara längtar efter att få barnbarnsvakta.

Puss & Kram du ilskna