torsdag 15 januari 2009

Alltså, jag MÅSTE sluta...

... vara så inihelvete blödig. Idag grinade jag redan till frukost, då jag läste i NWT om att en kennel utanför Stockholm ville skänka en ny valp till den tjejen i Kristinehamn som sett sin hund fräsa ihjäl i glödande aska. Alltså, vad rör det mig egentligen? Jag har ju ändå aldrig varit en doglover liksom. Men det var så fiiint gjort så jag blev rörd. Lika rörd som jag blir av min egen godhet när jag köper "Situation Sthlm" av nån uteliggare på centralen i hufvudstaden.

Å igår kväll grinade jag över att Anders Bagge är en sådan känslig själ i "Made in Sweden."

Å i bilen på väg från elgiganten fällde jag några tårar över minnet av åsynen av vår favoritpappa i föräldragruppen, morgonen efter att hans första dotter kommit till världen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bara för söt =)