onsdag 24 december 2008

Trots ett evigt hattande...

... mellan olika hem på julafton, har det varit en mycket trevlig sådan.

Efter att ha hämtat mig från chocken av hur emo-systern valt att spöka ut sig denna dag, firade vi julafton light hemma hos pappa. Molly fick ABBA Singstar och efter det längtade vi hem väldigt intensivt.

Julbord hemma hos mami, som i år inkluderade mer delikatesser än någonsin då min kära svåger medtagit alla tänkbara godsaker som han fått i present av sin arbetsgivare. Barnen fick genast varsin klämbar stressboll av mamma, som skulle kunna tyckas var en mycket lämplig julklapp. Tomtebesök och lite paketutdelning, innan vi packade in oss i bilen för att fira på riktigt hemma.

Otroligt skönt och mysigt att komma hem.

Paket i drivor och alla supernöjda!

Mattias fick bl.a. Mackmyra whisky, cigarr, böcker, julöl, kalender och såklart mina gåvor han redan cashat in :)

Molly fick bl.a. kläder, Sims-spel till både datorn och PS2, böcker, scrapbooking-grejer, pengar, klackskor, frisörset, Buzz-spel, brevpapper, prenumeration på KP, klocka, necessär och Kalaha-spel.

Ludvig fick bl.a. badleksaker, böcker, kläder, pussel, spel, bilar, Dora-docka och Byggare Bob-docka.

Love fick bl.a. kläder, nappburk, stickad dinosaurie, bebisleksaker, böcker, gitarr och badlakan.

Och jag... jag fick en Canada Goose-jacka, väska, böcker, pyjamas, underkläder, tavla, presentkort, halsduk och doftljus. Och flertalet trisslotter som jag inte vann en spänn på. Åsså pengar som jag ska bränna på Paviljongens rea.

Inga kommentarer: