tisdag 2 december 2008

Här händer det...

... inte möe.

Nu är det Loves tur att hosta så han kräks.
Ludvig vill mest pussas och kramas.
Molly övar sig friskt på att vara tonåring.

Och maken då? Ja, den jäveln har åkt till Selma Spa. Han är nog precis färdig med en massage eller nåt. Officiellt är anledningen konferens men alla fattar ju vad det betyder. Jag är grön av avundsjuka men kär och galen ändå. Och så fick jag ett fång rosor innan han åkte. (Eller kan detta vara en ursäkt redan innan??? Man har ju hört hur det går till på konferenser. Tur att han delar rum med Jerker.)

Och så såg jag att mina gamla bästis Meral (aka Baren-Meral!) har börjat blogga. Idag skrev hon ett inlägg om att hon blivit dissad av Adam och Gry i radio. Undrar om Meral minns att denne Alsing gjorde ett fittslickartecken åt henne på ett disco i Mariebergsskogen 1994, där han var DJ. Och hon var nyss fyllda femton.

Måste försöka komma på lite roliga anekdoter om fröken Tasbas. T.ex. försöker jag googla fram lite bilder på ett av hennes ex. Hon var ju ihop med Jonne ifrån Norrköping som vann TV3's tävling "Man-O-Man" något år senare.

Det känns så himla skönt för mig att kunna namedroppa lite kändisar. Meral och Dogge Doggelito är väl mina kändaste darlings. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha, jag har massa kul anekdoter om Meral.
Å minns klart å tydligt när du å Dogge ringde på min porttelefon å ja trodde du drev med mej =)