söndag 7 december 2008

JoOooOoOrå...

... visst blev det kalasande igår. Mycket trevlig kväll hos Fredrika med allehanda bloggtjejer, plus mycket märklig frisör med tre manliga vänner varav en är en mäklare jag inte riktigt har några populära samtalsämnen med.

Efter singstarande med allt ifrån Sonny & Cher till Spice Girls, och med fyra cider och en halv flaska Tequila Rose innanför västen, blev jag duktigt förbannad och osams med frisören - vilket naturligt ledde till att vi (trots ihärdig skoskav) promenerade ner till stan och Blue Moon Bar.

Skulle träffa Fredrika i schlagerbaren, men jag hittade ingen, så himla konstigt för den fanns ju liksom där för tre år sedan när jag var på BMB sist. Och inte hittade jag Fredrika någon annanstans heller. Genom ett morgonsamtal fick jag veta att hon ansetts vara för berusad för att ens komma in.

Å Malin verkar ha tagit en bortamatch. Jag och Johanna satte oss i Sverigetaxin och åkte till Kenneths för att köpa mat. Och faktum är att timmen där var den roligaste på hela kvällen!

Min status idag: Hmmm... har mått bättre. Vaknade först av alla, vid femtiden. Fick skaka loss Ludvigs fötter som fastnat i skatboet jag hade på huvudet. Gick upp och tog ett par alvedon och cola. Sen hade jag jättesvårt att somna om. Men joooråsåatte, det gjorde jag såklart. Och låg i dvala halva dagen. Gött det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Händelserikt var ordet. Synd att vi inte hamnade på samma ställe, men vi får väl göra ett nytt försök vad det lider. Kul att träffa dig i alla fall. Kram

Anonym sa...

Hmm, det var nog lite "brist" på populära samtalsämnen oss emellan. Men jag gjorde dock ett taffligt försök att hitta något.