lördag 6 december 2008

Det verkar som om...

... det kanske blir spontanpartajande ikväll. Isåfall blir det min tredje fylla det här året. Fan vad man står i!

Men jag är inte säker på vad Fredrika har gett sig in på. Jag och två andra barnlediga småbarnsmammor som inte ens nått upp till 25, ska våldgästa hennes glöggmys med Catti.

Och det värsta av allt är att alla är fenomenala bloggerskor, ja nästan proffsbloggare som Linda Rosing, så denna kväll kommer nog dokumenteras mer än väl.

Försöker hitta något att ha på mig. Går sådär. Hittar inte ens min nya ögonskugga som jag köpte för typ... tre månader sedan, men JA den är ändå ny för den är oanvänd. Då har jag även snokat igenom sminkomanens gömmor. Hittade två av mina läppglans men ögonskuggan är puts väck.

Får väl gå ändårå.

Inga kommentarer: