söndag 21 december 2008

Måste börja sammanfatta...

... mina tre dagar i London.


Onsdag 17 december


Lämnade hemmet 05.35.
Hann prata med mamma en stund innan,
och uppdatera henne på alla tusen grejer jag kommit på under natten.


Mycket smärtfri resa till flygplatsen i Göteborg.
Så här vacker var maken i det gul-blåa planet!


Framme på hotellet med världshistoriens minsta rum vid 14-tiden.



Rent, fräscht och allt jättebra - men så små rum att man inte ens kunde öppna toadörren ordentligt, eller mötas utan att slå i sängen.

Istället för att åka till Bromley (som jag ville!) tog vi tunnelbanan upp till Arsenal.


Kollade in arenan som ligger mitt i ett bostadsområde!




Stannade även till på "The Gunners" bar, där Mattias och jag tog en öl och åt lite barchips!


Sedan hade jag vansinnigt ont i axeln, och denna position var den enda som kändes OK.
Så jag fick gå såhär, helt okej tyckte jag men Mattias skämdes!


Köpte superdroger på Superdrug så det lindrades såpass att vi kunde ägna oss åt lite shopping.
Åt på en indisk restaurang på kvällen.
Lade oss tidigt.
Mattias med en öl i näven och jag en skvallertidning i min. :)


Inga kommentarer: