måndag 8 december 2008

Åkej, I surrender...

... vi tar väl fram julgranen fast det egentligen är så inihelvetes för tidigt, allt för att i ett desperat försök trolla fram lite julstämning.

Mattias sa: "Men va fan, ta fram den där skiten nu då, ungarna blir ju glada", och efter noga övervägande har jag gått med på detta.

Vi har ingen snö, har inte haft tid att baka lussekatter, pepparkakorna smakar målarfärg och jag har inte satt upp några julgardiner. Molly önskar sig enbart Sims-spel, Love får bara mjuka paket och Ludvig är rädd för tomten.

Han är rädd för det mesta förresten. I morse när jag klädde på mig konstaterade han att jag inte hade snopp. "Det ser läskigt ut utan snopp", sa han. Mmmjaha?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har aldrig haft speciella julgardiner!Kram Svärmor

Anonym sa...

2 Sims-spel finns för upphämtning här =)
Men du måste fika en stund åxå.
Puss