söndag 21 december 2008

Om tio dagar...

... fyller Ludvig tre år. Den arme kraken är ju född klockan 21-nånting på nyårsafton.

Okej, redan här får jag skämmas, för jag minns inte på minuten vilken tid han är född. Har man mer än ett barn är det helt omöjligt tillåmed för en siffernörd som jag, att minnas klockslag och vikter på 6-månaderskontroller och annat. En annan anledning är han och Molly födda vid ungefär samma tid. Och dessutom i samma rum på förlossningen.

Detta pojkbarn var iallafall vacker som en liten docka. Han var så jävla fin när han kom. Inte alls så ihoptryckt och konstig och skrynklig som vanliga bebisar ser ut. Han var som en liten vithårig ängel helt enkelt. Vill helst ta åt mig äran själv, att det är mina fantastiska gener som producerat en sådan fin bebi, men sanningen är den att han föddes en månad för tidigt och därmed inte hunnit fylla ut skinnet riktigt än.

Alldeles sprillans ny!


Ettårsdagen!


Tvåårsdagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så fin!! Själv höll jag mig till nyårsdan ( eller höll och höll, inget hände förrän då he he )...den första januari fyller A två år. :D