tisdag 30 december 2008

Planerna för morgondagen...

... är följande:
  • Gratta Ludvig på morgonen. Av oss får han en Tomas tåget-pyjamas, Byggare Bob-tröja, lekset med Greta gris och alla hennes kompisar i lekparken, Byggare Bob-påslakan och en gigantisk John Deere-traktor.
  • Baka muffins och göra färdigt tårtan.
  • Åka till konsum i mitticity för att inhandla färdiglagade godsaker till aftonen :)
  • Ha kalas!

På kvällen är det bara jag, Mattias å småpojkarna hemma. Inte en enda raket ska vi slösa pengar på. Nä, vi kommer sitta här i mysbrallor och vara nostalgiska och tänka på hur det gick till när världens mest fantastiska pojke föddes.

Och jag är så tacksam att jag har det så otroligt bra. När jag var tillsammans med Mollys pappa, brukade jag spendera vartenda tolvslag med att lyssna på Ulf Lundell och gråta och tänka att "nästa år måste bli bättre än det här." Ständig ångest med den mannen. Är så glad att jag kommit ur den skiten. Och jag är lycklig nu.

Inga kommentarer: