onsdag 31 december 2008

Å tankar inför det nya...

... året: Önskar mig själv och familjen all lycka och välgång, såklart.

Helt klart är iallafall att jag ska börja jobba igen, Love ska börja dagis och livet ska återgå till det "normala". Jag fyller trettio år. Jag ska på en efterlängtad resa med Molly, bara hon och jag på en välbehövlig semester med enbart tid ihop, vi två.

Hoppas att vi får en fin sommar.
Hoppas att jag kan fatta kloka beslut angående jobb/pluggande eller vad det nu blir till hösten.
Hoppas att vi fortsätter ha det lika bra ihop, vi fem.

Detta blir det sista blobbandet 2008. Gott Nytt År!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära svärdotter,tack för 2008 års alla bloggar!Jag hoppas du fortsätter i år.
Tack för igår.Det var ett härligt födelsedagskalas!
Ludvig var ett särdeles lungt barn bland alla presenter.Han är fantastiskt goding,ja det är ni ju allihopa.
Kram