torsdag 14 oktober 2010

Torsdag idag. Jag älskar...

... torsdagar. Tv-kväll med Robinson och mys i soffan med Molly och Mattias. Idag är det lyx med kex och brie och Mattias dricker ett par öl.

Gårdagen spenderades ihop med maken, som var ledig mitt i veckan. Vi åt frukost på Kaviar och tog sedan en runda på stan. Så mysigt i det vackra höstvädret. Och lugnt och skönt utan barnen.

Sedan var det fullt ös på dagis när de drillade kidsen skulle ta syskonkort. Love skrekgrät medan jag ålade ut armarna ur tröjan så han kunde sätta på sig en ren. Efter lite napp och knäsittande lugnade han ner sig och sedan uppförde han sig precis som förväntat. Och jag tror att det blev fina kort faktiskt.

Veckan har verkligen gått snabbt alltså! Fredag imorgon redan. Molly ska på bio med en kompis och vi andra ska ha hemmahäng som vanligt. På lördag blir det utgång igen, halleluja!, nyinvigning av McDonald's Nobel som efterföljs av buffé, mingel och drinkar på Tempel. Hur jag ska orka vet jag inte, men det blir ett senare problem. Love vaknade 04.18 idag så det kanske blir att dygna då på lördag. Det har jag inte gjort på typ tio år så det kan väl bli intressant.

Inga kommentarer: