måndag 11 oktober 2010

Alltså, jag förstår inte vad...

... som händer. Så fort jag sätter mig vid datorn för att skriva på en inlämningsuppgift till skolan, halkar jag på något mystiskt vis automatiskt in på resesajter. Idag har jag besökt både Bali, Aruba - och givetvis New York. Det är som om jag måste planera en resa dit snart.

Jag har blivit knäpp i huvudet av resor. Det är liksom det enda jag kan tänka på. Om man tittar på det senaste året, de senaste tolv månaderna, ser det ut så här: September 2009 - New York. December 2009 - London. April 2010 - Florida. Augusti 2010 - Mallorca.

Och så Thailand nu i december. I vår tänker jag ta en helg i London. Och det här är bara våra utlandsresor. Jag ska verkligen inte klaga.

Men New York, New York, jag kommer aldrig vidare. Hur löser jag detta? Augusti nästa år får det bli. När värsta sommaren har lagt sig därborta, och innan skolan börjar igen här hemma. Nu måste jag börja fjäska lite för mamma och svärmor igen. ♥

Inga kommentarer: