söndag 17 oktober 2010

Ja, igår var vi alltså på...

... nyinvigning av McDonald's Nobel. Shit vad snyggt det har blivit alltså!

Bosse och Bizzy (som egentligen heter Henrik och Beatrice) var här innan och kollade på fotboll.

Efter invigningen åkte jag och hämtade Molly hos sin kompis där hon skulle sova över. Men hon hade klämt tummen i ytterdörren på ett ganska smärtsamt sätt, så hon fick följa med hem till mormor istället.

Helt plötsligt var vi då alltså ganska många i bilen. Bosse fick sitta där bak.

Sedan var det party på Tempel.

Bizzy & Bosse

 Emma & Johan

Jerker & Matta

Jag & Kristian

Sara & Bea

Bosse, Mattias, Kristian & Håkan

Jag & Bizzy

Jag & Håkan (som gör sin supersexyslut-min)

Sen blev Jerker utslängd för att han var för packad. Och då dividerade vi lite om vad vi skulle göra härnäst.

Jag, Jerker & Bizzy

Anna, Therese, Linnea

Anna, Bosse, Micke, Jerker

Jerra

Det slutade med att vi tog en tvåhundrakronorstaxi till Herrhagen. Efterfest hos Jerker.

Matta & Bea i taxin

Jerker, Therese, Monica, Linnea. Pizza beställdes från Alpina klockan 01. "Vad får vi för fyrahundra?", undrade vi efter att ha skramlat. Sex pizzor & bea & sallad.

Efterfesten pågick i två timmar ungefär. Jerker ringde i morse och undrade vad som hänt med tre liter sprit han plötsligt saknade i barskåpet.

Här har vi svaret. Mannen som blandade 50/50-drinkar och som själv blev så jävla packad att han blev skelögd.


Inga kommentarer: